Меню сайту
Пошук
Архів записей
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ЕЛЕКТРОННО-ДИДАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК
      Перший урок закінчився. Потрібно готуватися до другого. Відкриваємо книгу, а там знову одноманітність: прочитай, дай відповіді на запитання, виконай завдання. Як зацікавити учнів продовжити мандрівку до світу Інформатики. Для учнів 6 - го класу, для вивчення та закріплення основних понять з тем було розроблено в пошуково-інформаційній формі мандрівки з елементами гри, що дало змогу не втратити учням інтерес до предмету.
        Матеріали розроблені відповідно до підручника з інформатики для 6-го класу, авторів Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В.Шакотько, 2014 року видавництва.
Автор посібник: вчитель інфомратики Улинець Л.М.
УВАГА! Інформатика з 5-го класу навчання 

ТЕМА: Алгоритми та їх виконавці
Команди та їх виконавці
Герой: Вініпух
Маршруємо разом з Вінніпухом і ласуємо його медом від бджілки Маї
Алгоритми та програми
Герой: Киця
Маршруємо разом з Кицею
Форми подання алгоритмів
Герой: Смайлиик - футболіст
Маршруємо разом з Смайлом та забиваємо голи в ворота противника
Алгоритми в нашому житті
Герой: Їжак
Маршруємо разом з Їжаком і збираємо улюблені ласожі - грибочки
Об'єкти та події
Герой: петух Петя
Маршруємо разом з Петєю, збираючи зернятко для курчат

ТЕМА: Поняття операційної системи
Герой: Дискетка (одночасно вчитель повідомляє учням про даний пристрій, його призначення, тобто ознайомлює з історією розвитку компютерних технологій)

Історія: Поступово мандруючи до світу операційної системи, Дискетка пропонує збирати магніти та зірочки на дошку. Розглядаючи про файлову систему, Дискетка пропонує зібрати літери, щоб відповісти на запитання "Яка наука є прабабусею інформатики?". Вивчаючи про основні операції над об'єктами файлової системи, Дискетка занурює учнів до дивовижного світу розвитку комп'ютерів з 1924 до 1981 року. 
 

Повноекраний режим (.swf)

ТЕМА: Мультимедіа
Герой: мишеня Джері.

Історія: Джері дуже прагне прославитися і бути героем мультиків для дітлахів. Його чекає режисер з камерою. Але Джері необхідно подолати перешкоди, які завдає режисер

Завдання: Учні мандруючи з Джері відповідають на запитання режисера, пізнаючи цікавинки зі світу Інформатики:
  • Як називають людей, які бояться комп’ютери і все що з ними пов’язано? (кіберфоби)
  • Під якою назвою в операційній системі Windows неможливо створити папку або файл? (con) тощо.

Повноекраний режим (.swf)

ТЕМА: Текстовий процесор
Герої: сім'я Сімпсонів (Гомер та дітлахи Барт і Ліза)

Історія: Гомер знайомить своїх дітлахів зі світом електронного письма. На початку мандрівки демонструє роботи, які можливо створити власноруч за допомогою спеціальних програм для роботи з текстом: Ура канікули! З 8 Березням, Пасха, Грамота для нагородження досягнень

Завдання: Барт та Ліза мандрують до світу "Текстового процесора"
1 мандрівка - Тема "
Поняття текстового документа, його об’єктів. Текстовий процесор, його призначення. Середовище текстового процесора. Створення, відкривання і збереження текстового документа. Режими роботи в середовищі текстового процесора ".
Гомер пропонує впізнати прислів'я. Спробувати згадати, як звучать вони в оригіналі.
 (Прислів'я було взято з джерелаhttp://metodichka.com.ua/Book8.htm)

2 мандрівка - Тема "Введення і редагування тексту. Перевірка правопису. Виправляння помилок".
Вчитель коротко знайомить з видатним діячем У. Черчелем. Повідомляє про вислів У.Черчеля, яке дійшло до наших років і має велику актуальність. Але в одному слові переплутані літери.  
Гомер пропонує, виконуючи завдання, розмістити літери в правильній послідовності. І пізнати, що з сказав У.Черчель.

3 мандрівка Тема "Виділення  фрагментів тексту. Робота з фрагментом тексту: копіювання, переміщення, вилучення та вставляння. Пошук та заміна фрагментів в тексті".
Мандрівка пов'язана з комп'ютерними жаргонами. Учням Гомер пропонує розпізнати,  що розуміють під даним словом. Відповівши на запитання або виконавши завдання разом з підручником, учні мають можливість пізнавати "Світ комп'ютерних жаргонів"


4 мандрівка Тема "Форматування символів та абзаців: шрифт, розмір, накреслення, колір, вирівнювання, встановлення відступів абзаца, міжрядкового інтервалу".
Продовжуємо мандрівку до "Світу комп'ютерних жаргонів".Учні продовжують мандрувати, пізнаючи та закріплюючи основні знання та вміння формтування символів та абзаців в тектових документах.


5 мандрівка Тема "Вставляння  графічних об’єктів у текстовий документ. Вставляння  схем/діаграм.".
Учні продовжують мандрувати разом з сім'єю Сімпсонів.
Гомер пропонує мандруючи до світу графічних зображень, одночасно розгадувати кросворд. Слова в кросворді безпосередньо пов'язані з запитанням або завданням яке вони опрацьовують. Відповівши на запитання або виконавши завдання учні підставляють відповідне слово, де підказка - перша літера. Далі пропонується перевірити - обравши зображення помічника з олівцем.  
6 - 7 мандрівки в процесі оновлення!

Повноекраний режим (.swf)

ТЕМА: Комп'ютерні мережі
Герой помічник: Смайлик

1 мандрівка 
Тема "Комп’ютерні мережі та їх призначення. Поняття про мережну взаємодію. Типи комп’ютерних мереж. Поняття користувача й сеансу користувача; вхід у локальну мережу. Локальна мережа навчального закладу. Робота з мережними папками".
Мандруючи до світу основних понять комп'ютерних мереж, смайлик ознайомлює учнів з невеличкими коміксами чи зображеннями, які в певній мірі характеризують їх залежність від комп'ютерів та мережі. Вчитель коментує, що комп'ютер з нас посміхається. А яким чином? Біля анімаційного зображення комп'ютера розміщено мініатюрне зображення. Відповівши на запитання або виконавши завдання, вчитель завантажує зображення на весь екран. Учні коментують, що вони побачили. Порівнюють зі своїм власним життям.


3 мандрівка Глобальна мережа Інтернет
Мандруючи до світу мережі Інтернет Смайлик пропонує одночасно відповідати на запитання "А чи безпечний Інтернет?". Відповівши на запитання або виконавши завдання, учням пропонується прокоментувати певне зображення, яке несе в собі небезпеку в Інтернеті? Одночасно, учні мають можливість порівняти з власним життям.

4 мандрівка Всесвітня павутина
Мандруючи до світу Всесвітньої павутини Смайлик одночасно ознайомлює з цікавими фразами чи анегдотами пов'язаних з мережею Інтернет. Відповівши на запитання або виконавши завдання, учні знайомляться з висловом.  Одночасно, учні мають можливість порівняти з власним життям.

5 мандрівка - Робота з веб-браузерами
Мандруючи до світу браузерів Смайлик одночасно ознайомлює з цікавими фактами, цитатами чи афоризмами пов'язаних з мережею Інтернет. В центрі квітки з браузерів розмішені частини повідомлень. Відповівши на запитання або виконавши завдання, учні знайомляться з повідомленням повністью.

6 мандрівка - Пошукові системи. Пошук інформації в Інтернеті
Смайлик знайомить учнів з пошуковими системами. Одночасно пропонує розглянути приховані можливості пошукової системи Google.


Повноекраний режим (.swf)
Оригінальні роботи у автора!
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Зверни увагу!
Представтесь, будь-ласка!
Всього відповідей: 3295
Зверни увагу!
Як часто ти звертається до даного веб-сайту?

Всього відповідей: 3045
Зверни увагу!
З якою цілью відвіуєте веб-сайт?
Всього відповідей: 7143
Вхід на сайт

Улинець Л.М., вчитель інформатики ЗЗШ №75© ... - 2024 р.
uCoz