Головна | Реєстрація | Вхід | RSS |
![]() |
|
ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ
♦ Засоби: - комп’ютери
♦ Вступне слово вчителя:- презентація - "В пошуках істини" з інтегрованими завданнями Вчитель повідомляє, що мандрівник забулукав до старовинного замку. В замку будемо блукати, доки не виконаємо всі завдання мешканців. Учням пропонується допомогти герою подолати перешколи, виконавши 5 завдань та обираючи потрібні двері. У разі успішного виконання завдань, мандрівнику вдається вийти з замку і повернутися додому. ♦ Комп'ютерна презентація (завантажується індивідуально кожним учнем, або групова робота, або проектується на еркан для колективного опрацювання) ♦ Завдання мандрівки:
1 завдання:
♦ Звіт про проведений захід: ....В попередні часи на Русі широко використовувалися системи за допомогою якої збірники податків виписували квитанції і робили записи про оплату податі в зошит. Y - сто рублів, □ - десять рублів, х – один рубль, І – копійка Яку суму грошей потрібно заплатити згідно квитанції: Y Y □ Y □ □ х □ х х х 2 завдання:Розгадай: Этот конь не ест овса, вместо ног – два колеса, Сядь верхом и мчись на нем, Только лучше правь рулем. 3 завдання:Прослідкуйте за рухом по указаному маршруту і знайдіть зашифроване слово 4 завдання:На деякій мові висловлювання «Le gris pot» позначає «летить яскравий метелик», «Pot pule» - яскравий птах, а «Gris courir» - метелик літає. Як написати на цій мові «птах летить»? 5 завдання:Розкодуй слово – пробабусю науки «Інформатика» - на українській мові, використовуючи лише клавіши клавіатури: rs,thytnbrf
"Україна в моєму серці". Тиждень інформатики Під час декади пропонується виконати колективну роботу учнів 8, 10, 11 класів. Завдання дозволять зануритися до світу цифрових технологій та можливостей мережі Інтернет. ♦ Мета:
♦ Практична значущість заходу полягає в тому, що патріотичне виховання учнів є актуальним в сучасному форматі суспільства країни: - розвиває комунікативні навички та вміння, допомагає встановити емоційні контакти між учнями, формувати характер свідомого громадянина України; - розвиває толерантність учня, сприяє розвитку особистості; - виконує інформаційну функцію, забезпечує учнів необхідною інформацією; - розвиває загальні навчальні навички та вміння (аналіз, синтез, постановка мети і т.п.), логічне та критичне мислення; - забезпечує вирішення виховних задач, оскільки привчає працювати в команді, розвивати світогляд, вчить виявляти й реалізовувати індивідуальні можливості - колективна робота з он-лайн документами. ♦ Завдання розміщені на блозі "Україна в моєму серці!"♦ Звіт (переглянути)
Вікторина від Розумної сови - " Чи знаєте ви, що особливого в Бермудському трикутнику?" (розрахована на учнів 4 - 6-х класів) ♦ Засоби:
Вчитель повідомляє, що в гості з лісу завітала Розумна сова і підготувала невеликий відеоролик на тему «Що особливого в Бермудському трикутнику?». Але для перегляду даного повідомлення необхідно пройти маршрут – виконати 6 завдань. ♦ Стартова презентація (проектується на екран) Повноекраний режим ♦ Завдання вікторини:
(деякі завдання завантажуються для учнів на комп'ютери)
![]() - "Лабіринт" Повноекраний режим ♦ Відеоролик "Що особливого в Бермудському трикутнику?" (демонструється після виконання всіх завдань вікторини)
Адреса веб-ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=YNYM3jv-4Ok
♦ Звіт про проведений захід
|
|
Улинець Л.М., вчитель інформатики ЗЗШ №75© ... - 2023 р. |
uCoz |