Меню сайту
Пошук
Архів записей
Календар
«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ
      ►2017 - 2018 н.р.
      ►2016 - 2017 н.р.

      ►2015 - 2016 н.р.
 
2017 - 2018 н.р.
 "В пошуках істини " - мандрівка по коридорах замку (розраховано на учнів 4 - 7-х класів)
Засоби:
- комп’ютери
- презентація  - "В пошуках істини" з інтегрованими завданнями
  Вступне слово вчителя:
          Вчитель повідомляє, що мандрівник забулукав до старовинного замку. В замку будемо блукати, доки не виконаємо всі завдання мешканців. Учням пропонується допомогти герою подолати перешколи, виконавши 5 завдань та обираючи потрібні двері. У разі успішного виконання завдань, мандрівнику вдається вийти з замку і повернутися додому. 
Комп'ютерна презентація (завантажується індивідуально кожним учнем, або групова робота, або проектується на еркан для колективного опрацювання)

     
 Завдання мандрівки:
1 завдання:

В попередні часи на Русі широко використовувалися системи за допомогою якої збірники податків виписували квитанції і робили записи про оплату податі в зошит.

Y - сто рублів,    □ - десять рублів, х – один рубль, І – копійка

Яку суму грошей потрібно заплатити згідно квитанції: Y Y □ Y □ □ х □ х х х

2 завдання:
Розгадай: 

Этот конь не ест овса,

вместо ног – два колеса,

Сядь верхом и мчись на нем,

Только лучше правь рулем.

3 завдання:

Прослідкуйте за рухом по указаному маршруту і знайдіть зашифроване слово 

4 завдання:

На деякій мові висловлювання «Le gris pot» позначає «летить яскравий метелик», «Pot pule» - яскравий птах, а «Gris courir» - метелик літає.

Як написати на цій мові «птах летить»?

5 завдання:

Розкодуй слово – пробабусю науки «Інформатика» -  на українській мові, використовуючи лише клавіши клавіатури: rs,thytnbrf

 Звіт про проведений захід: ....
 
2016 - 2017 н.р.

 "Україна в моєму серці". Тиждень інформатики
Під час декади пропонується виконати колективну роботу учнів 8, 10, 11 класів. Завдання дозволять зануритися до світу цифрових технологій та можливостей мережі Інтернет. 

 Мета:      

  • використання інформаційно-комунікаційних технологій у національно-патріотичному вихованні учнів та реалізації короткочасних та довготривалих проектів, що сприяють пробудженню національної свідомості та патріотизму, 
  • визначення сприятливих умов формування піднесеного емоційного патріотичного ставлення учнів до навчального матеріалу національно-патріотичного спрямування, підтримка предметної зацікавленості.
  • використання педагогічних технологій з метою формування цілісної особистості,
  • розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей,
  • інтерес до вивчення інформатики та інших навчальних предметів
  • самостійність та наполегливість.
Засоби та ресурси:

♦ Практична значущість заходу полягає в тому, що патріотичне виховання учнів є актуальним в сучасному форматі  суспільства країни:

- розвиває комунікативні навички та вміння, допомагає встановити емоційні контакти між учнями, формувати характер свідомого громадянина України;

- розвиває толерантність учня, сприяє розвитку особистості;

- виконує інформаційну функцію, забезпечує учнів необхідною інформацією;

- розвиває загальні навчальні навички та вміння (аналіз, синтез, постановка мети і т.п.), логічне та критичне мислення;

- забезпечує вирішення виховних задач, оскільки привчає працювати в команді, розвивати світогляд, вчить виявляти й реалізовувати індивідуальні можливості

- колективна робота з он-лайн документами.

 Завдання розміщені на блозі "Україна в моєму серці!"
♦ Звіт (переглянути)

 
2015 - 2016 н.р.

Вікторина від Розумної сови  - " Чи знаєте ви, що особливого в Бермудському трикутнику?"
(розрахована на учнів 4 - 6-х класів)
Засоби:
  • мультимедійний проектор та дошка, ноутбук, комп’ютери
  • презентація вчителя (проектується на мультимедійну дошку),
  • відеоролик «Що особливого в Бермудському трикутнику?»
  Вступне слово вчителя:
          Вчитель повідомляє, що в гості з лісу завітала Розумна сова і підготувала невеликий відеоролик на тему «Що особливого в Бермудському трикутнику?».
         Але для перегляду даного повідомлення необхідно пройти маршрут – виконати 6 завдань.
♦ Стартова презентація (проектується на екран)

       Повноекраний режим
 Завдання вікторини:
(деякі завдання завантажуються для учнів на комп'ютери)

"Лабіринт"

Повноекраний режим
♦ Відеоролик
"Що особливого в Бермудському трикутнику?" (демонструється після виконання всіх завдань вікторини)
Адреса веб-ресурсу: https://www.youtube.com/watch?v=YNYM3jv-4Ok
♦ Звіт про проведений захід
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Зверни увагу!
Представтесь, будь-ласка!
Всього відповідей: 3295
Зверни увагу!
Як часто ти звертається до даного веб-сайту?

Всього відповідей: 3045
Зверни увагу!
З якою цілью відвіуєте веб-сайт?
Всього відповідей: 7143
Вхід на сайт

Улинець Л.М., вчитель інформатики ЗЗШ №75© ... - 2021 р.
uCoz