►2017 - 2018 н.р. ►2016 - 2017 н.р. ►2015 - 2016 н.р. |
2017 - 2018 н.р. |
♦ Засоби:
- презентація - "В пошуках істини" з інтегрованими завданнями
Вчитель повідомляє, що мандрівник забулукав до старовинного замку. В замку будемо блукати, доки не виконаємо всі завдання мешканців. Учням пропонується допомогти герою подолати перешколи, виконавши 5 завдань та обираючи потрібні двері. У разі успішного виконання завдань, мандрівнику вдається вийти з замку і повернутися додому.
♦ Комп'ютерна презентація (завантажується індивідуально кожним учнем, або групова робота, або проектується на еркан для колективного опрацювання)
В попередні часи на Русі широко використовувалися системи за допомогою якої збірники податків виписували квитанції і робили записи про оплату податі в зошит.
Y - сто рублів, □ - десять рублів, х – один рубль, І – копійка
Яку суму грошей потрібно заплатити згідно квитанції: Y Y □ Y □ □ х □ х х х
2 завдання:Розгадай:
Этот конь не ест овса,
вместо ног – два колеса,
Сядь верхом и мчись на нем,
Только лучше правь рулем.
3 завдання:Прослідкуйте за рухом по указаному маршруту і знайдіть зашифроване слово
4 завдання:На деякій мові висловлювання «Le gris pot» позначає «летить яскравий метелик», «Pot pule» - яскравий птах, а «Gris courir» - метелик літає.
Як написати на цій мові «птах летить»?
5 завдання:Розкодуй слово – пробабусю науки «Інформатика» - на українській мові, використовуючи лише клавіши клавіатури: rs,thytnbrf
2016 - 2017 н.р. |
"Україна в моєму серці". Тиждень інформатики
Під час декади пропонується виконати колективну роботу учнів 8, 10, 11 класів. Завдання дозволять зануритися до світу цифрових технологій та можливостей мережі Інтернет.
♦ Мета:
- використання інформаційно-комунікаційних технологій у національно-патріотичному вихованні учнів та реалізації короткочасних та довготривалих проектів, що сприяють пробудженню національної свідомості та патріотизму,
- визначення сприятливих умов формування піднесеного емоційного патріотичного ставлення учнів до навчального матеріалу національно-патріотичного спрямування, підтримка предметної зацікавленості.
- використання педагогічних технологій з метою формування цілісної особистості,
- розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей,
- інтерес до вивчення інформатики та інших навчальних предметів
- самостійність та наполегливість.
- персональні компютери
- доступ до мережі Інтернет
- цифрові інструменти севісу Google
- Блог "Україна в моєму серці!" (ukraine-heart.blogspot.com)
♦ Практична значущість заходу полягає в тому, що патріотичне виховання учнів є актуальним в сучасному форматі суспільства країни:
- розвиває комунікативні навички та вміння, допомагає встановити емоційні контакти між учнями, формувати характер свідомого громадянина України;
- розвиває толерантність учня, сприяє розвитку особистості;
- виконує інформаційну функцію, забезпечує учнів необхідною інформацією;
- розвиває загальні навчальні навички та вміння (аналіз, синтез, постановка мети і т.п.), логічне та критичне мислення;
- забезпечує вирішення виховних задач, оскільки привчає працювати в команді, розвивати світогляд, вчить виявляти й реалізовувати індивідуальні можливості
- колективна робота з он-лайн документами.
♦ Завдання розміщені на блозі "Україна в моєму серці!"♦ Звіт (переглянути)
2015 - 2016 н.р. |
Вікторина від Розумної сови - " Чи знаєте ви, що особливого в Бермудському трикутнику?"
(розрахована на учнів 4 - 6-х класів)
♦ Засоби:
- мультимедійний проектор та дошка, ноутбук, комп’ютери
- презентація вчителя (проектується на мультимедійну дошку),
- відеоролик «Що особливого в Бермудському трикутнику?»
Вчитель повідомляє, що в гості з лісу завітала Розумна сова і підготувала невеликий відеоролик на тему «Що особливого в Бермудському трикутнику?».
Але для перегляду даного повідомлення необхідно пройти маршрут – виконати 6 завдань.
♦ Стартова презентація (проектується на екран)
Повноекраний режим
- "Лабіринт"
Повноекраний режим
♦ Відеоролик