ПОСІБНИКИ (авторська робота)
Використання електронних дидактичних матеріалів дозволяє вчителю зацікавити учнів, звернути увагу на основні питання для розгляду та вивчення. Постало питання, як побудувати урок, щоб можливо було використати більше методів та форм навчання. Формувати основні базові знання з предмету допомагають пояснювально-ілюстративні матеріали. Тому активно використовуються на кожному уроці авторські посібники (побудовані на основі відповідного підручника). Звичайно, такі уроки сприяють підвищенню їх ефективності. Дозволяє опрацювати значний обсяг матеріалу, не перевтомлюючи учнів. Відходячи від традиційних методів, поступово збагачуємо учнів новими знаннями.
Добре, якщо учень був на уроці і оволодів основними знаннями та практичними вміннями. Але, якщо учня не було на уроці. Він не приймав активно участь в роботі. Прийшовши на наступний урок, висловлює про свою не підготовку, у зв’язку з тим, що його не було на уроці. Так, з такими учнями, вчителі дуже часто зустрічаються. І як діяти в даній ситуації. Ось, де ще більше знадобляться електронні дидактичні матеріали. В яких можливо не тільки висвітити основний теоретичний матеріал уроку, а й запропонувати завдання з покроковою реалізацією. Не забуваємо, що майже кожна дитина має вдома комп’ютер підключений до мережі Інтернет. Можливість розмістити матеріал будь-якого типу в наші часи вже не казка, а реальність. Особливо для вчителя інформатики, який постійно працює з інформаційними технологіями. Тому, розміщувати матеріали на певному електронному ресурсі для їх самостійного вивчення, це необхідність. Прийшовши на урок, у учня речення «Я не був..», «Я не знаю…» зустрічаються дуже рідко.